Carles Lloveras

unnamed

carleslloveras70@gmail.com

Visitar el Web

Nascut a Barcelona l’any 1970, inicia els seus estudis musicals a l’escola de música moderna de Granollers, l’Estudi, per continuar posteriorment al Conservatori del Liceu, on s’especialitza en guitarra flamenca. Ha estudiat amb Manuel Granados, Rafael Cañizares, Rafael de Jerez, Joaquín Herrera, Pep Lluís Guardiola i Xavi Fort entre d’altres.

Professor de guitarra d’estils variats de dilatada trajectòria, ha estat, en l’àmbit acadèmic, un dels introductors dels graus elemental i professional de guitarra flamenca a les escoles de música. En una vessant més social ha desenvolupat accions musicals formatives per col.lectius diversos.

Guitarrista d’àmplia experiencia en actuacions en directe i grabacions d’estudi, en formacions com La Charna, El Puchero del Hortelano, La Tocanta, La Malinche o Maijalas, així com compositor i lletrista en una gran varietat de projectes artístics.

Guitarra sola

Bésame mucho