Martí Llobet

Professor de piano i llenguatge musical

Martí Llobet

Inicia els seus estudis de música a l’escola Amics de la Unió, estudiant piano, llenguatge i cant coral, amb professors com David Gómez Comino, Laia Saperas Llobet i Joan i Josep Vila.

Continua els seus estudis de grau professional al conservatori Josep Maria Rueda de Granollers amb Jordi Masó com a professor de piano i Joan Marc Pino com a professor de Vibràfon. Actualment està estudiant el grau superior de Sonologia a l’Esmuc, cursant el 4t any amb el Trombó com a instrument secundari i professor John Dubuclet.

Des de ben petit ha cantat a les corals de l’escola de Música Amics de la Unió passant per Cor Infantil Amics de la Unió, actual cor VEUS, i en aquests moments al cor Jove Amics de la Unió sota la direcció de la Marta Dosaiguas.

Participa a dos projectes musicals, Taka Taka Chambo, grup de percussió amb material reciclat, i Saigon on n’és el Trombonista. Combina els seus estudis i projectes amb l’ensenyança de piano i Minimúsics

Taka Taka Chombo

Presentació